2012. szeptember 20., csütörtök

Live While We're Young

Nos,amint látható,most nem fejezetet hoztam,hanem a One direction legújabb klipjét,ami ma debütált az egész világon. A címe nem más,mint Live While We're Young(LWWY),bár gondolom,ezt a legtöbb directioner már időtlen idők óta tudja,és izgatottan várta szeptember 24.-ét. Ugyanis ez volt az eredeti,hivatalos megjelenése a videónak,azonban a dolog megváltozott. Én nem bánom :D Szerintem nagyon jó lett a klip: pörgős,bulizós,nyárias(ami így,a szeles és esős őszi időben kifejezetten jó nosztalgiázásnak),vizes,vicces :),szexiii(hiszen mi mást vártunk volna 5 baromi helyes,szívdöglesztő pasitól?),és az kifejezetten tetszik,hogy Zaynnek-mint személyes kedvencemnek-sok szólója van. Bár még nem nagyon látom át,hogy a dal hogy épül fel,ami kicsit zavaró,de egy-két lyrics videó után reméljük,rendben lesz a dolog :) Úgy érzem,ebben a klipben tényleg teljesen önmagukat tudták adni. Higgyétek el,nagyon-nagyon szeretem a What Makes You Beautifult,de abban egy kicsit úgy érzem-mivel akkortájt robbantak benne a zeneiparba és az volt az első klipjük-,hogy valamennyire visszafogják magukat,nem hülyülnek úgy,ahogy mondjuk egy videónaplóban láthatjuk. Oké,mondjuk a WMYB nem feltétlen az a hülyülős dal,de na...csak remélni tudom,értitek,mit próbálok kézzel-lábbal elmagyarázni Nektek :DD Visszatérve az új klipre: egyedül a dallama az,ami olyan...hát,nem nagy szám. Illetve,nem teljesen az én világom. Kicsit másra számítottam,talán ezért is érzek így. A klip feldobja az egészet,viszont most még nehezen tudom elképzelni,hogy klip nélkül,csak úgy simán meghallgassam a dalt,és lelkesen énekeljem nap mint nap a dal szövegét,mint ahogy az a WMYB-vel van. Bár könnyen lehet,hogy véleményem meg fog változni. Hiszen mikor először rákerestem az oly sokat emlegetett One directionre,és megnéztem a What Makes You Beautifult...hát,nem nagyon voltam tőle elragadtatva. Sőt,nem is tetszett(!). Aztán 1-2 héttel később újra megnéztem,és *lö megvilágosodás* : rájöttem,hogy ez egy remekmű! És miután megnéztem a fordításást,elolvadtam boldogságomban a gyönyörtől. Szóóval,még bármi lehet,de egyelőre úgy néz ki,hogy nálam a LWWY nem előzte meg a WMYB-t. Ettől független állat-király-baró lett, Directionereknek K-Ö-T-E-L-E-Z-Ő megnézni...bár gondolom,erre nem kell Titeket kényszerítenem! ;)


ITT NÉZHETITEK MEG!(nem tudtam betenni,sorry :S)

Most Ti jöttek! Nektek hogy tetszik? ;)


1 megjegyzés:

  1. Lesz itt még egyáltalán új rész??? :''''((((((((( :oooo


    Réka(:

    VálaszTörlés